@alle Ossi-Mamas

Pfauenauge

einst UmmRaya
AW: @alle Ossi-Mamas

Also i komm ja aus dem Schwabalaendle, da gibd's koi Mutti und au koi Vati.
Wenn dann isch des bei eis scho a Muddi ond a Vadi.
Mei Oma isch zom Beischbiel die Muddi fuer mei Mama ond ihre Briadr.
Fuer mei Muddi war des glaub abr scho wichdig, dass wir se Mama nennad ond ned Muddi.
Des had bei denne abr glaub au was mid dr Naehe odr bzw. mid dr Dischdanz zwischa Muaddr ond Kind zom do. I glaub mid dem Mutti, verfluechdigd sich des "lass ruhig amol schreia, des schdaergd die Lunge" au irgendwann amol.
Zom hoffa waers fuer die geblagde Ohra dr heidiga "Mutti" ond no mehr fur die geblagde Seele von eisre Baebies, gell?

Ha i has dann scho oifach, hier nenned mi di Leid UmmRaya, do goids des Muddi ond Vadi gar ned.
Ond mei Kloi ka ja eh no it reada, manchmol isch des hald au en Voerdeil, gell :) ?
 

Eos

Gehört zum Inventar
AW: @alle Ossi-Mamas

Meine Mutti ist meine Mutti ;-)

Für meine Kinder bin ich aber die Mama oder Mami, keine Ahnung, warum Mutti inzwischen out ist. Im Kindergarten geistern aber noch eine Menge Muttis rum...
 

Mamazicke

Marmeladenzicklein
AW: @alle Ossi-Mamas

Also i komm ja aus dem Schwabalaendle, da gibd's koi Mutti und au koi Vati.
Wenn dann isch des bei eis scho a Muddi ond a Vadi.
Mei Oma isch zom Beischbiel die Muddi fuer mei Mama ond ihre Briadr.
Fuer mei Muddi war des glaub abr scho wichdig, dass wir se Mama nennad ond ned Muddi.
Des had bei denne abr glaub au was mid dr Naehe odr bzw. mid dr Dischdanz zwischa Muaddr ond Kind zom do. I glaub mid dem Mutti, verfluechdigd sich des "lass ruhig amol schreia, des schdaergd die Lunge" au irgendwann amol.
Zom hoffa waers fuer die geblagde Ohra dr heidiga "Mutti" ond no mehr fur die geblagde Seele von eisre Baebies, gell?

Ha i has dann scho oifach, hier nenned mi di Leid UmmRaya, do goids des Muddi ond Vadi gar ned.
Ond mei Kloi ka ja eh no it reada, manchmol isch des hald au en Voerdeil, gell :) ?

So und nun bitte noch mal für Nichtschwaben übersetzen! :umfall:
 

Eos

Gehört zum Inventar
AW: @alle Ossi-Mamas

UmmRaya,

*kreisch* Ich lieg hier am Boden... :weglach:

Stell mir grad vor wie du an der Wursttheke in nem Supermarkt im Oman anfängst schwäbisch zu reden...
 

frankanton

Puffbohne
AW: @alle Ossi-Mamas

Also i komm ja aus dem Schwabalaendle, da gibd's koi Mutti und au koi Vati.
Wenn dann isch des bei eis scho a Muddi ond a Vadi.
Mei Oma isch zom Beischbiel die Muddi fuer mei Mama ond ihre Briadr.
Fuer mei Muddi war des glaub abr scho wichdig, dass wir se Mama nennad ond ned Muddi.
Des had bei denne abr glaub au was mid dr Naehe odr bzw. mid dr Dischdanz zwischa Muaddr ond Kind zom do. I glaub mid dem Mutti, verfluechdigd sich des "lass ruhig amol schreia, des schdaergd die Lunge" au irgendwann amol.
Zom hoffa waers fuer die geblagde Ohra dr heidiga "Mutti" ond no mehr fur die geblagde Seele von eisre Baebies, gell?

Ha i has dann scho oifach, hier nenned mi di Leid UmmRaya, do goids des Muddi ond Vadi gar ned.
Ond mei Kloi ka ja eh no it reada, manchmol isch des hald au en Voerdeil, gell :) ?
Ich hau mich wech!
:weglach:

lg
 

Anthea

die-mit-dem-Buch-wandert
AW: @alle Ossi-Mamas

Mutti und Vati kenn ich auch aus dem Kohlenpott. Allerdings noch viel schlimmer: da ist die Mutti (meine Oma) vom Vati (meinem Opa) in den Keller geschickt worden, Bier holen. Wie man sich als Ehepaar gegenseitig so nennen kann, ist mir echt ein Rätsel :umfall:

Ich hab Chris irgendwann mal angedroht, sollte er sich jemals erdreisten mich Mutti zu rufen, würde ich das Nudelholz rausholen :bruddel:
 
Oben