Wieso Bischof und nicht Bischhof? Mainzer vor ;)

PepperAnn

Familienmitglied
ei des waas isch doch netob mer misch do online sieht wohär soll isch des donn wisse wenn ich im schät binn konn ich des doch net sieh.
 
Zuletzt bearbeitet:

Luzi

Gehört zum Inventar
ei du host doch gestern gesaat das mer des sieht!!

ich habs grad gesieh, der onner is ach widder do, gehst du nochemo nin!

is des net e goldisch bild vun de klooo!!
 

Anthea

die-mit-dem-Buch-wandert
Ich geb mal weiter, auch wenn ich nix versteh :bissig:


Isch glaabs net, sofeel meenzerisch gebabbel, des is jo wie Fasnacht und Weinacht zusamme

Helau de zuch kimmt!!

Däfdä däfda

Ej, des konnst ruhisch in dei forumsche due, damit die mädscher ach ä mol was vun mir here!

Elisabeth

Un die nullfinfer sin im Uefa-cup :)
 

Luzi

Gehört zum Inventar
Anthealein hat gesagt.:
Ich geb mal weiter, auch wenn ich nix versteh :bissig:


Isch glaabs net, sofeel meenzerisch gebabbel, des is jo wie Fasnacht und Weinacht zusamme

Helau de zuch kimmt!!

Däfdä däfda

Ej, des konnst ruhisch in dei forumsche due, damit die mädscher ach ä mol was vun mir here!

Elisabeth

Un die nullfinfer sin im Uefa-cup :)

bei uns haast des Woinachte abber onsunsten hoste des escht subber gemacht!!:bravo:

LG
Manu
 
S

Sba

Ich bin echte Meenzerin und würde im Meenzer Dialekt beides anwenden: Bischoff und Bischoof.
 
Oben