Zaza Miss Velo High Heels 17. Januar 2007 #1 Gerade lese ich hier, da erblickt mein Herzli ein Posting von Dir mit den Fotos in der Signatur. Und schon tönt es: "Mami, ich möcht Pluto mit dem Kran besuchen!" :lachen: Von Colin keine Rede... Zaza
Gerade lese ich hier, da erblickt mein Herzli ein Posting von Dir mit den Fotos in der Signatur. Und schon tönt es: "Mami, ich möcht Pluto mit dem Kran besuchen!" :lachen: Von Colin keine Rede... Zaza
Pluto Schokoladine 17. Januar 2007 #2 AW: @ Nadja Pluti... *lol* Das ist doch Lukas live *lach* Na dan kommt doch wiedermal vorbei! Wan hast du Zeit? lg nadja
AW: @ Nadja Pluti... *lol* Das ist doch Lukas live *lach* Na dan kommt doch wiedermal vorbei! Wan hast du Zeit? lg nadja
Zaza Miss Velo High Heels 17. Januar 2007 #3 AW: @ Nadja Pluti... Freitagnachmittag? Dann ist er sicher wieder fit!
Pluto Schokoladine 17. Januar 2007 #4 AW: @ Nadja Pluti... Fritig Nommitag? Das wär tiptop, ha no nüt an däm Fritig. Uff wen chuntsch?
Zaza Miss Velo High Heels 17. Januar 2007 #5 AW: @ Nadja Pluti... pluto9 hat gesagt.: Fritig Nommitag? Das wär tiptop, ha no nüt an däm Fritig. Uff wen chuntsch? Zum Vergrößern anklicken.... Uff die drü?
AW: @ Nadja Pluti... pluto9 hat gesagt.: Fritig Nommitag? Das wär tiptop, ha no nüt an däm Fritig. Uff wen chuntsch? Zum Vergrößern anklicken.... Uff die drü?
Pluto Schokoladine 17. Januar 2007 #6 AW: @ Nadja Pluti... ok uff die drei isch supi. Dr Kran stoht barat *grins* öhm und dr Colin natürlich au. Dr Pluti erscht rächt... achtung gebäll ;-) Sag ihm Luki eifach, das er sich wehre söll und nit nur istecke, ha immer e schlächts gwüsse, wenn mi chlei Ma wieder si Kopf dure stiert. Also bis am Fritig uf die drei. Ich freu mi.
AW: @ Nadja Pluti... ok uff die drei isch supi. Dr Kran stoht barat *grins* öhm und dr Colin natürlich au. Dr Pluti erscht rächt... achtung gebäll ;-) Sag ihm Luki eifach, das er sich wehre söll und nit nur istecke, ha immer e schlächts gwüsse, wenn mi chlei Ma wieder si Kopf dure stiert. Also bis am Fritig uf die drei. Ich freu mi.
Zaza Miss Velo High Heels 17. Januar 2007 #7 AW: @ Nadja Pluti... Der mag denn scho wenn's druff achunnt.. Bis am Fritig, i freu mi scho und dr Luki au...! Zaza
AW: @ Nadja Pluti... Der mag denn scho wenn's druff achunnt.. Bis am Fritig, i freu mi scho und dr Luki au...! Zaza