Happy Birthday, Corie

Corina

Gehört zum Inventar
Liebe Corinne

Alles, alles Gute zu Deinem Geburtstag:farben: :farben: :farben: .

:happybirthday: :happybirthday: Lass Dich schön feiern und verwöhnen:happybirthday: :happybirthday: .

Corina
 

Jessi

Gehört zum Inventar
AW: Happy Birthday, Corie

Ui MamaFabian, da warst du jetzt schneller wie ich!

Liebe Corinne

Zu dim 24. Geburtstag wünsche ich dir vo Herze nume s'allerbeschti und wünsche mir für di viel Glück, Gsundheit und Freud mit eurem Sunneschiin wo du noch langem Kämpfe, noch vielne Täler jetzt endlich under diim Härze träge dörfsch.

Ich wünsche dir viel Spass hütt bim Ultraschall und a megafeins ässe zäme mit em Pascal. Gnüss din Geburtstag no a letschtmol so richtig allaige mit em Pascal zäme, denn nögschds Johr wird einiges anders sii. (Wobi ich dänn natürlich au gärn uuf eure Schnügel uufpasse damit er aumol wieder zäme dänn go ässe oder sus was mache chönd) *hihi*

:laola: :happybirthday: :laola:

:muh: :muh: Happy Birthday liebi Corinne und en unvergesslich, schöne Tag wünsched dir :muh: :muh:

Jessica & Reto mit Michelle & Jana (die endlich wieder chli besser zwäg isch) :bussi: :bussi: :bussi:
 
M

monky_71

AW: Happy Birthday, Corie

:happybirthday: herzlichen glückwunsch zum geburtstag und alles,alles gute und gesundheit. feier schön und lass dich schön beschenken. :torte:
lg
moni
 

Simone

Lesemaus
AW: Happy Birthday, Corie

Alles alles Liebe und :herz: -lichen Glückwunsch zum Geburtstag!!!!

:happybirthday: :laola: :happybirthday:

Feiere schön und lass dich ein wenig verwöhnen!!​
 

Alina

Selfie Queen
AW: Happy Birthday, Corie

Auch hier nochmal alles alles gute zu deinem Geburtstag. Lass es dir an deinem Ehrentag gut gehen! :laola:

lg Alina
 
Oben